Pärnu Juhtimiskonverents

Kuidas peaksid brändid tegema koostööd sotsiaalmeedia kuulsustega?

KONVERENTSID.EE

25. aprill 2018, 13:59
Brait Pilvik, sisuloojate kommuuni Creatly juht ja asutaja

Traditsiooniline meedia ei ole tänapäeva noorte jaoks enam ammu peamine mõjutaja. Nende otsuseid mõjutavad hoopis sotsiaalmeedia kuulsused, kes on ehitanud endale üles teatud brändi ja kuvandi ja kellega koostööd tehes on ettevõtetel lihtsam jõuda ka oma sihtgrupini.

Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel uuris Äripäeva raadio hommikuprogrammist sisuloojate kommuuni Creatly juhilt Brait Pilvikult, kes on tänapäeval need inimesed, keda tegelikult jälgitakse ja kelle arvamust usaldatakse, kuidas nendega koostöö toimib ja kui palju see maksab?

Kuula Äripäeva raadio hommikuprogrammist 33:39 - 43:00.

Creatly juht Brait Pilvik esineb 18. mail Pärnu Juhtimiskonverentsil, kus temaga on laval ka Eesti üks kuulsamaid Youtubereid Maria Rannaväli. Konverentsil kuuled, kuidas toimib koostöö ettevõtete ja sisuloojate vahel – miks sisu luua ja kuidas seostada end õige sisuloojaga, miks üldse tasub teha koostööd sotsiaalmeedia staaridega jne. Vaata rohkem ja registreeri SIIN!

Toetajad:

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Privaatsustingimused

Iganädalane valik juhtimisartikleid Sinu postkastis!

Jälgi Konverentsid.ee-d sotsiaalmeedias: