Jana Jukina • 14 september 2015

Andrus Purde: Disaini tasub kindlasti Eestist osta

Andrus Purde räägib, et hea toode on taganud 80% Pipedrive`i edust, kuid sisuturundus on äri kasvatamiseks ikkagi ülikriitilise tähtsusega. "Teatud teenuseid teevad Eesti agentuurid sama hästi kui nende välismaa konkurendid. Näiteks disaini tasub kindlasti Eestist osta," ütleb ta.

Milles sinu igapäevane töö seisneb?

Pipedrive

Kui suur on Pipedrive'i turundustiim? Kuidas tiim erinevate turgude lõikes jaotunud on?

Mis tüüpi turundust Pipedrive teeb ja kuhu plaanite kasvada?

Globaalse toote jaoks on kogu maailm üks suur turg, mis on kindlasti liiga pirakas tükk, mida korraga rünnata. Kuidas oma prioriteedid seadnud olete?

Kuidas keelelise poole lahendanud olete?

Globaalset turgu jahtivate Eesti ettevõttete jaoks on korrektne inglise keele kasutus sageli probleemiks. Kuidas seda probleemi vältida?

Copy

native

Kuidas hindad Eesti agentuuride kompetentsi? Kas globaalne ettevõte võib kohalike agentuuride teenustega rahule jääda?

Kaupo Kõrv

B2B ettevõtte suurimaks väljakutseks on otsustajani (decision maker) jõudmine. Tähelepanu äratamine on äärmiselt keeruline. Kuidas seda saavutada?

pull

Võib olla tooks push-turundus teile veelgi kiirema kasvu?

push

pull

Pull

Selline lähenemine eeldab kriitilise massi olemasolu. Sinu kogemuse põhjal, kuidas seda massi tagada? Millal võib orgaanilisele levikule loota?

 pitchimas

Mainisid eelnevalt otsinguturundust. Siin on oluline tark filtreerimine. Kuidas teie oma parameetrid paika panite?

Millest lähtute sisuloomel?

landing page

Kõlab nagu maru palju kuiva statistikat ja analüüsi. Copywriter seisab jälle vana hea dilemma ees: loovus vs analüüs.

Millist rolli video teie jaoks mängib?

Kui rääkida start-upidest laiemalt, siis tundub, et idee pool on küll oluline, kuid lõppude lõpuks toob edu ikka vana hea müük ja tark management. Kas nõustud?

Start-upi

start-upidest

hype

management

Pipedrive'i turundusjuht Andrus Purde esineb 16. oktoobril 2015 Pärnu Turunduskonverentsil ettekandega "Kuidas turundada globaalset tehnoloogia

Andrus on suurte kogemustega turunduspraktik, kes on turundanud selliseid tuntud brände nagu Eesti Ekspress, Mynthon, Jenkki ja Skype. Viimastel aastatel on ta keskendunud startuppide turundamisele ja on töötanud selliste firmadega nagu Click & Grow, Flattr, Newspin jt. Lisaks tööle Pipedrive´is on ta ka Tallinn Comedy Festival kaasasutaja.

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004