7 september 2016

Kaks näidet, kuidas Hollandi väikeettevõtted maailmaturule murravad

Nothing But Nugi käsitöökosmeetika  

Koostöö, kus reklaamiagentuur või konsultant saab oma töö eest teenustasu asemel konsulteeritava ettevõtte osaluse, on maailmas järjest levinum praktika ja ka Eesti ettevõtetel tasub sellist lähenemist uurida.

Amsterdami Turunduskonverentsi programm täieneb hoogsalt ja siinkohal anname ülevaate kahest väga põnevast lisandunud ettevõttekülastusest.

Konverentsi esimene päev, 16. november on pühendatud erinevate Hollandi ettevõtete külastustele. Ettevõtete külastused kestavad 1,5 – 2 tundi ja tegemist ei ole mitte tavalise tootmises kilemütsides ringijalutamise ja "klassiekskursiooniga", vaid kohtumisega antud ettevõtete turunduse ja müügi eest vastutavate inimestega - eesmärgiga saada ideid ja õppetunde külastatavate ettevõtete turunduse kohta.

Turunduskonsultant ettevõtte osanikuks

Nothing But Nugi on Rotterdami eeslinnas Schiedamis paiknev eksklusiivset käsitöökosmeetikat ning parfüüme tootev ja müüv ettevõte. Meie delegatsioon saab külastada ka nende laborit, kus viiakse läbi ka lühike parfüümide kokkusegamise praktiline koolitus.

Nothing But Nugi on huvitav sellepoolest, et tema asutaja Babita Verluis on küll spetsialist parfüümide alal, kuid mitte nii tugev turunduses ja müügis. Seetõttu kaasas ta osanikuna oma ettevõttesse tuntud Hollandi reklaamiguru Joop Benjaminsi, kes töötab välja ettevõtte brändingustrateegia.

Sarnane koostöö, kus reklaamiagentuur või konsultant saab oma töö eest teenustasu asemel konsulteeritava ettevõtte osaluse, on maailmas järjest levinum praktika ja ka Eesti turundajatel tasub sellist lähenemist uurida.

Kuidas teha isiklikust probleemist globaalne äri

Snoozebaby toodab ja müüb imikutele ja väikelastele mõeldud pehmest tekstiilist spetsiaalsete “lipikutega” mänguasju ja riideid, kokku 450 kaupluses 30s riigis. Snoozebaby rajaja Marleen Ramecker sai Snoozebbaby rajamiseks innustust omaenda lapselt, kes oli rahutu unega ja keda aitasid rahustada pehmest tekstiilist mänguasjad, millel olid küljes tekstiilist lipikud. Tavaliselt mänguasjadel selliseid lipikuid küljes ei ole ja Marleen nägi siin ärivõimalust. Aastal 2005 tulid esimesed tooted turule ja sellest ajast on firma kasvanud ja laienenud Hollandist Saksamaa, USA, Prantsumaa ja paljudele teistele turgudele.

 

Amsterdami Turunduskonverents toimub 16.-18. novembril, vaata lisainfot SIIT.

Autor: Hando Sinisalu, Best Marketing

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: 569 549 79