Amsterami Turundus­konverentsile registreerimise tähtaeg on 9. november

Foto: pixabay.com
Konverentsid.ee  • 19 oktoober 2016
Jaga lugu:

Pärnu Konverentsid koos Best Marketingiga viivad Eesti turundajad Amsterdami! Valik teemadest: Euroopa turundustrendid 2020. Kuidas eestlane Euroopas äri ajab? Eesti ettevõtjate kogemused Hollandist. Millised on väikeriigi ettevõtete võimalused luua globaalseid brände? Lisaks ettevõtete külastused!

16. novembril külastame Hollandis sealseid ettevõtteid. Meie delegatsioon jaguneb 10-15 inimese suurustesse gruppidesse, mis sõidavad tellitud bussidega külastama erinevaid Hollandi ettevõtteid. Iga grupp külastab kahte ettevõtet. Ettevõtete külastuste eesmärk on kohtuda vastava ettevõtte turundusdirektori, tegevjuhi või omanikuga ja õppida selle ettevõtte turunduse- ja müügialastest kogemustest. Kohtumise alguses teeb meid vastu võttev inimene presentatsiooni, millele järgneb interaktiivne küsimuste-vastuste voor. Tegu ei ole „klassiekskursiooni“ stiilis visiidiga! Me ei lähe ettevõtetesse nende tootmisliine vaatama, vaid õppima seda, kuidas paremini turundada ja müüa.

• Hollandi ettevõtete külastused

• Konverents

• EPICA Awards gala + järelpidu

• 16. - 18. november 2016

Vaata SIIT, kes juba osalevad!PROGRAMMI.

Vaata 

Ettevõtete külastuste hulka kuuluvad:

1. Reklaamiagentuurid

Wieden + Kennedy Amsterdam

Legendaarse USA agentuuri Amsterdami kontor, mis teenindab selliseid ikoonilisi brände nagu Nike, Heineken, jpt. 

Achtung

Hollandi üks enim auhindu pälvinud agentuure, mis teenindab Volkswagenit, Porschet, Vodafone´i jpt tuntud brände. 

2. Disainibürood

DAY Business Partners

DAY on tõeliselt globaalse haardega disainiagentuur, neil on kontorid Dubais ja Amsterdamis. Nende tugevuseks on asjaolu, et nad töötavad väga mitmekesise kliendiportfelliga väga erinevates kultuuriruumides. Klientide hulka kuuluvad näiteks Van Goghi muuseum Amsterdamis ja Abu Dhabi lennujaam, kohvik Sudaanis ja Heinekeni õlu Hollandis.

Studio Roosegaarde

Dan Roosegaarde on legendaarne Amsterdami kunstnik, kelle töid on eksponeeritud Tate Modernis, Rijksmuseumis, Victoria & Alberti muuseumis jm. Studio Roosegaarde nimetab ennast sotsiaalse disaini laboratooriumiks, nad tegelevad avaliku ruumi kujundamisega ja on tuntust kogunud erinevate tehnoloogiliste innovatsioonide kasutamisega disainis. 

3. Digitaalturunduse ettevõtted

Sanoma Media BeNe on suurim B2B media ettevõte Hollandis. 

Oxyma on 250 töötajaga digiturunduse ja otseturunduse agentuur Rotterdamis, mis haldab suurklientide nagu Vodafone ja KPN digiturundust ja otseturundust. 

4. Turismisektori ettevõtted

SS Rotterdam

SS Rotterdam, tuntud ka kui "The Grande Dame", on endine ookeanidel seilanud kruiisilaev, mis täna tegutseb hotelli ja muuseumina Rotterdamis. Laev hiivas oma ankru esimest korda 3. septembril 1959, mil võttis ette reisi üle ookeani asuvasse New Yorki. Laev seilas seitset merd kokku üle 40 aasta - kuni pensionilejäämiseni 2000. aasta septembris. Pärast aastaid kestnud restaureermist avati laev taas avalikkusele aastal 2010, sedapuhku muuseumi ja hotellina. Laeval tegutseb täna kokku enam kui 200 vabatahtlikku, paljud neist ka laeva endised reisijad, kes nüüd turistidele tuure läbi viivad, külastajate küsimustele vastavad ning laeva möödunud aegadest lugusid jutustavad.

Rijksmuseum

Hollandi Rahvusmuuseum Amsterdamis, ühtlasi ka suurim museum Hollandis, mida külastab üle 2,5 miljoni inimese aastas.Muuseumis on üle 1 miljoni kunstieseme, kõige tuntumad neist on Rembrandti ja Vermeeri teosed.

5. Kaubandusettevõtted

Nothing But Nugi

Nothing But Nugi on eksklusiivseid kasitööparfüüme ja nahahooldusvahendeid tootev ettevõte, mis hiljuti kaasas oma omanikeringi legendaarse Hollandi reklaamimehe JoopBenjaminsi, et töötada välja uus brändingustrateegia rahvusvahelistele turgudele laienemiseks. Nothing But Nugi külastus hõlmab ka praktilist tööd laboris, mille käigus osalejad saavad ise valmis segada parfüümi.

Snoozebaby

Snoozebaby toodab ja müüb imikutele ja väikelastele mõeldud pehmest tekstiilist spetsiaalsete “lipikutega” mänguasju ja riideid, kokku 450 kaupluses 30s riigis. Snoozebaby rajaja Marleen Ramecker sai Snoozebbaby rajamiseks innustust omaenda lapselt, kes oli rahutu unega ja keda aitasid rahustada pehmest tekstiilist mänguasjad, millel olid küljes tekstiilist lipikud. Tavaliselt mänguasjadel selliseid lipikuid küljes ei ole ja Marleen nägi siin ärivõimalust. Aastal 2005 tulid esimesed tooted turule ja sellest ajast on firma kasvanud ja laienenud Hollandist Saksamaa, USA, Prantsumaa ja paljudele teistele turgudele.

6. Joogi- ja toiduainetööstuse ettevõtted

Perfetti Van Melle

Perfetti van Melle on maailma üks suurimaid närimiskummi ja maiustuste tootjaid, kelle tuntuimad brändid Mentos ja Chupa Chups on müügil enam kui 150-s riigis.

Heineken

Meie grupp külastab Heinekeni peakorterit Amsterdamis, kus kohtume Heinekeni kaubamärgi strateegilise juhatajaga (Brand Manager Strategic World Lagers). Heineken on maailma üks kõige ikoonilisemaid brände üldse ja eelmisel aastal auhinnati Heinekeni Cannes Lionis festivalil “Creative Marketer of the Year” auhinnaga. Heineken on brand, mille turundamisest on õppida absoluutselt kõigil – mitte ainult õlletööstusega seotud inimestel.  

Konverents toimub 17. novembril Amsterdami kõige uuemas ja kuumemas hoones ADAM Toweris. Valik teemadest: Euroopa turundustrendid 2020. Kuidas eestlane Euroopas äri ajab? Eesti ettevõtjate kogemused Hollandist. Millised on väikeriigi ettevõtete võimalused luua globaalseid brände?

17. novembri õhtul osaleme EPICA Awards reklaamifestivali galal ja järelpeol. EPICA Awards on maailma üks suurimaid reklaamikonkursse, millele igal aastal esitatakse üle 5000 töö pea igast maailma riigist. EPICA Awardsi teeb unikaalseks see, et žüriisse kuuluvad turundusajakirjanikud kogu maailmast (Eestit on viimased 10 aastat esindanud Hando Sinisalu). EPICA Awardsi gala annab paari tunni jooksul suurepärase ülevaate maailma parimatest reklaamidest ja galale järgneb suurejooneline pidu, mille käigus on võimalik tuttvakas saada ja tantsu lüüa maailma reklaamitööstuse tippude ja Hollandi turundusotsustajatega. 

Konverentsi toimumiskoht:

A’DAM Toren, Overhoeksplein 1, Amsterdam, Holland

Toimumisaeg: 16.-18.11.2016

Osalustasu: 599 € (konverentsipaketi hinnale ei lisandu käibemaks, kuna konverents toimub välisriigis)

 

Vaata lisainfot ja registreeri SIIN.

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004liina.leiten@aripaev.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee