Hanno Jarvet: Kolm mõtet meeskonna tulemuslikkuse tõstmiseks

bestsales .ee • 18 jaanuar 2016

1. Selged ootused müügiinimestele.

Kas müügiinimesed teavad mida me neilt pikemas perspektiivis ootame ning kuidas nende tulemusi mõõdame?

2. Individuaalne coaching.

Kas me pakume oma müügiinimestele lühikeses perspektiivis vajalikku tuge ja tagasisidet?

3. Efektiivne müügiprotsess ja tugisüsteemid.

Kui palju saame aega pühendada väärtuslikule müügitööle ja kui palju kulub mujale?

Pikemalt müügimeeskonna tulemuslikkusest ja tööga rahulolu suurendamisest räägib Hanno Jarvet 26. jaanuaril toimuval Stardikonverentsil 2016: teenindus ja müük.

Stardikonverents 2016: teenindus ja müük toimub 26. jaanuaril Sokos Hotel Viru konverentsikeskuses. Konverentsil räägivad enda teeninduse- ja müügiga seotud kogemuslugusid Elisa Eesti, LHV Pank ja Dubais töötav Nike kategooriajuht. Võimalik on osaleda kahes atraktiivses töötoas, kus analüüsitakse valdkonna murekohti ning võetakse ette case-study analüüs. Tunnustatud NLP treener ja müügipsühholoog Aleksander Kotchubei annab nõuandeid, kuidas enda isiksusest tulenevaid eeldusi paremini ära kasutada. Müügis ja teeninduses on iga päev erinevaid väljakutseid, ning kuidas nendega paremini hakkama saada ja keerulised probleemid lahendada, siis seda õpetab action learningu meetodi asutaja Rasmus Pedanik.

SIIN

Bestsales.ee

Autor: Bestsales.ee

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004