Kuidas mõne minutiga oma tööviljakust parandada

Pärast lõunat tööta püsti!  Foto: graphicstock.com
Mait Kraun • 23 veebruar 2016

Keha on lössis, pea on tühi, tuju on nullis … loe, kuidas end tagasi positiivsele lainele saada! Äripäeva autor Mait Kraun vahendab Bloombergi nõuandeid, kuidas õige kehaasendi valik töö juures suurendab produktiivsust ja paneb positiivselt mõtlema.

Kehaasend on tähtsam, kui paljud arvavad, ja on kindlaid tõendeid selle kohta, et kehahoiak – kas istud sirgelt või kössis – mõjutab otseselt töö kvaliteeti. Et sellest aru saada, peaks heitma pilgu inimese arengule ja eellastele. Miljoneid aastaid tagasi tähendas istumine või lamamine seda, et oldi turvalises kohas ja valvsus polnud nii tähtis. Püsti seistes või ringi liikudes oli vaja olla ergas ja tähelepanelik. Tähelepanematus võis tähendada saakloomaks saamist, tähelepanelikkus aga suurendas võimalust ise toitu leida.

Need mustrid pole meie kehast kadunud tänasekski, räägib ergonomist ja tööviljakuse spetsialist Max Vercruyssen, see aga tähendab, et erinevate kehaasendite puhul on ka organismi töö väga erinev. Seda teadmist saavad hõlpsasti ära kasutada näiteks kontoritöötajad, kes püüavad oma produktiivsust suurendada.

Pärast lõunat tööta püsti!

Raskete ülesannete juures suurenda ebamugavustunnet

Kössis olemine teeb õnnetuks

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: 569 549 79