Sotsiaalmeedias mõjule pääsemiseks tuleb tihedalt tuld anda!

Võimetus sotsiaalmeedias mõjule pääseda on tänapäeval Sinu firmale nagu jäämägi Titanicule. Värskes raamatus "Sotsiaalmeedia kunst“ pakub turundusekspert Guy Kawasaki välja oma visiooni, kuidas seda mäge vältida. Kas ja kuidas see tal õnnestus, kommenteerib digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval.

Äsja ilmunud Guy Kawasaki raamat „Sotsiaalmeedia kunst“ on lihtne ja kiire lugemine, täpselt nagu autorite tegutsemine sotsiaalmeedias. Mõte. Postitus. Tuld! Autorid annavad ette hunniku uksi ja vihjeid, mida saab ise edasi uurida ja avada. Minu tavaline päev on selline, et peame koos kliendiga otsustama, kas ja mida turunduses üldse teha. See, et praegu on olemas uks nimega sotsiaalmeedia, et tähenda kaugeltki, et inimesed peaksid sealt sisse astuma. Kui sa aga teadvustad, et sinu potentsiaalsed kliendid veedavad aega sotsiaalmeedias, siis selle raamatu lugemine ja sirvimine on kindlasti mõistlik otsus. Raamat on kindlasti oma hinda väärt, sest kahetunnise lugemise kõrval sain kirja mõnedki mõtted, mida plaanin rakendada nii enda kui ka klientide ärides. 

Sisu on oluline

Praktilised võtted säästavad aega

Sotsiaalmeedia pole päris tasuta

Küsimused, mida endale esitada

Rohkem infot raamatu kohta leiad SIIT.

E-raamatu saad osta SIIT.

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004