Jaan Naaber: kliendi ja äri iga kokkupuutepunkt on oluline
Kliendikogemus on tähtis igal sammul, igal hetkel. Klienditeekonna algusest lõpuni.
Iga kokkupuutepunkt kliendi ja äri vahel annab võimaluse luua unikaalset elamust ja suurepärast kogemust. Ning seda igas ettevõttes ja organisatsioonis, olenemata valdkonnast, teenusest või tootest. Kliendina me seda ju ootame. Matt Watkinson kirjutab oma raamatus „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet“ sellest kõigest haaravalt lihtsalt ja selgelt.
Autor kirjeldab kümne põhimõtte kaudu eri vaatenurki, kuidas panna toode või teenus kliendiga suhtlema, anda edasi väärtusi ning suurendada kliendi rahulolu. Raamat on hea ülesehitusega, ülevaatlik, sisukate näidete ja aruteludega ning lihtsasti loetav. Iga peatükk käsitleb teemat omaette vaatenurgast ja kokku tekib tervik, mis läbivalt otsib head kliendikogemust. See raamat on must read nii alles alustavale ettevõtjale kui ka ettevõtte juhile, kogenud teenusedisainerile ja kliendikogemuse spetsialistile. Raamatuga käivad kaasas ka kodulehelt allalaetavad töölehed, mille abil loetut analüüsida ja realiseerida. Suurepärane kooslus. Palju on ideid, mida saab rakendada nüüd ja kohe.
Matt Watkinson kannab disainmõtlemise (design thinking) printsiibid üle hea kliendikogemuse loomisele, rõhutades sealhulgas läbimõeldud protsesside olulisust, ootuste täitmist terve klienditeekonna ulatuses, positiivsete emotsioonide loomist ja kaasamist. Ta kirjutab palju ka inimlikest väärtustest ning nende rakendamisest äri ja pikaajalise kasu teenistuses.
Lühidalt: väga sisukas raamat. Teooria ja praktilised elulised näited üheskoos toimivad lugeja kasuks suurepäraselt. Soovitan!
Jaan Naaber
Neway brändistrateeg ja teenusedisainer
„Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet“ pälvis Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu 2014. aasta parima juhtimisraamatu tiitli.
Vaata raamatu kohta lähemalt SIIT.
Autor: Jaan Naaber
Pärnu Konverentsid.ee toetajad: