Jana Jukina • 14 september 2015

Rain Pikand: Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab

Rain Pikand räägib, miks ta Divisionist ära tuli ja mis on Nexd, millega ta nüüd tegeleb. "Tingituna tehnoloogia arengust on kogu reklaam ja turundus tohutus muutumises. Loovagentuurid võitlevad oma eksistentsi eest," ütleb Pikand.

Viimati andsid Best Marketingileintervjuu 5 aastat tagasi. Millega sa viimasel ajal tegelenud oled?

mobile first

Nexd

 spinn-off

Kas see on edasiarendus Curlify’st, mida paar aastat tagasi Best Internetil tutvustasid?

appides

Joel Volkov

Too palun mõni näide.

Urmas Lilleorg

Inspiredi 

juht Meelis Järvela ütles hiljuti, et reklaamimaastikul on toimunud pööre – et juhtagentuurideks on loovagentuuride asemel saamas meediaagentuurid.

Coca-Cola

Visa

Microsoft

This is the best!

personal computer

personal computer

Mis sa arvad, kuidas see loov- ja meediaagentuuride vastasseis laheneb?

Nende vastasteks on robotid

I hate advertising

Kes veel täna loovagentuuri positsiooni ohustab?

Tarbija + klient

in-house

Miks sa tänavu Cannes Lionsile ei läinud?

Cresta 

Ami Hasaniga

Miks Eestist maailma suurimale loovusfestivalile töid ei saadeta? Tänavu esitati vaid üks töö.

Tank

Division

Taevas

Kontuur

freelancerid

Kui Eesti agentuurid ei saada töid Cannes’i kuna ei taju sellest otsest kasu, siis kas see tähendab, et Eesti agentuuridel ei ole ambitsiooni?

Aga sinu kui tootja sihtrühm on ju Cannes’is?

Sul jätkub ambitsiooni?

Kui palju su praegune töö loovusega seotud on?

Mida soovitad klassikalises reklaamiäris olijatele?

art directori

copy

15. - 16. oktoobril osaleb Rain Pikand Pärnu Turunduskonverentsi vestlusringis teemaga "Kuidas kaasajastada turunduse juhtimist?".

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004