Koolitus 2016: kuidas digiajastul müüa ja klienti hoida

Foto: Raul Mee

Koolituskonverentsi 2. töötuba on müügi, turunduse ja klienditeeninduse tuba, mida juhib Äripäeva Akadeemia juht Jaano Inno. Töötuba keskendub digiajastule.

Paljude ettevõtete jaoks on endiselt suureks väljakutseks tulemusliku kliendisuhte saavutamine digimaailmas. Töötoa koolitajad näitavad, milliseid tööprotsesse ja mõttemalle tuleks muuta ja milliseid lahendusi kasutusele võtta, et kliendisuhted oleksid edukamad.

Päeva alustab Jaano Inno, kelle teemaks on kliendikogemuse disainimine. Koos Jaanoga leiame vastused küsimustele, kuidas kirjeldada ja kujundada digiajastul kliendiga seotud tegevusi tervikuna nii, et olla kliendi jaoks pildil, panna ta ostma ja jääma ning kuidas seda teha organisatsiooni jaoks efektiivselt? Vaatame, mis on kliendi ootused ja mida kliendid väärtustavad, mõtleme protsessid läbi kliendi vaatenurgast ja analüüsime kliendisuhte pudelikaelu ja kliendi kadumise põhjuseid.

Timo Porval  paneb asjadele vaatama hoopis uue nurga alt – selle asemel, et küsida, „Kuidas ma kliente juurde saaks?“, tuleks küsida „Kuidas ma saaks potentsiaalsetele klientidele rohkem väärtust luua?“. Timo analüüsib reaalseid ja ennast tõestanud digiturunduse case study-sid selles valdkonnas ja vastab küsimustele, mis strateegiat ja tööriistu selle eesmärgi saavutamiseks kasutada.

Taavi Tammpere käest kuuleme, kuidas jõuda kõige paremini kliendini sotsiaalmeedias ja kuidas luua usaldust sotsiaalmeedia abil? Koos Taaviga valmistame kliendi ostuks ette sotsiaalmeedia abil. Pärastlõunast sessiooni jätkab Indrek Saul teemal „kuidas ühe päevaga ettevõtte käibe kasvu strateegia kokku leppida“.

Digiajastu on müügis kaasa toonud mitu olulist muutust: konkurente, kliente ja infot on rohkem ja kõik toimub kiiremini. Võimaluste ja info paljususes müüvad paremini need,  kes oskavad keskenduda olulisele ning kelle müügiprotsessid toimivad tõrgeteta. Ajal, mil ostmist ja müümist juhivad üha rohkem süsteemid, on edukamad need, kes saavad aru, kuidas süsteemid toimivad ja oskavad neid ise luua. Indrek räägib oma esitluses, kuidas süsteemse mõtlemise abil ettevõtte käibe kasvu suurendada ning müügitegevust tõhustada. Lisaks tutvustab meile ka üht eriti tõhusat töövormi,kus ühe päevaga saadakse tulemus, milleks tavaliselt kulub paar koolitust ja viis-kuus töökoosolekut.

Koos Romet Naelaga hakkame müüma juurde rohkem lisatooteid! Romet räägib traditsioonilise ja digiajastu juurdemüügi erinevustest. Saame teada, kuidas kasvatada teadlikult digiostu käivet erinevate lisa- ja fookustoodete ning -teenustega.

Signe Valsberg ja Kati Tikenberg räägivad sellest, kui palju tuleks digiajastul investeerida kliendisuhte hoidmisesse ja kas üldse tuleks? Ettekanne kutsub kaasa mõtlema, kas ja kuidas tänapäeva digiajastul ja tihedas konkurentsis juba olemasolevat klienti hoida ning kui palju hoidmisesse investeerida. Tõstatame kriitilise küsimuse, kas digiajastul on efektiivne investeerida otsekontakti või on see liigne luksus, kui jõuame igapäevaselt tuhandete filtreeritud huvilisteni ühe hiireklõpsuga? Leiame ühiselt uudseid ja unustatud vanu võimalusi, kuidas olemasoleva kliendi potentsiaal täielikult avada võimalikult väikese ressursikuluga. Ja mis kõige olulisem, kuidas ka virtuaalsuhtluses kliendi käest organisatsiooni arenguks olulist tagasisidet saada.

Loe rohkem infot ja registreeri Koolitus 2016 konverentsile SIIN.

Jaga lugu:
Seotud lood
KONVERENTSID.EE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Mida teevad parimad juhid teisiti?

Pärnu Konverentsid.ee toetajad:

Liina Leiten
Liina LeitenKonverentsid.ee juhtTel: 51 84 004